דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלבום דיגיטלי 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 2109 פעמים ]

אלבומים דיגיטליים הם השדרוג לאלבומי התמונות הישנים. היום, כשכמעט ונשכח השימוש בתמונות פילם, נעלם והולך גם השירות של פיתוח התמונות והדפסתן על דף כרומו איכותי. כתוצאה מכך גם ירד השימוש באלבומי התמונות הישנים, אלו שהיינו מסדרים בהם בסבלנות רבה כל תמונה ותמונה, מוסיפים כיתוב ומנסים לשמור על האלבום שלא יתקמט, יתלכלך או ידהה.

אולם, ערכו של האלבום המוחשי לא ירד. עדיין לא נמצא התחליף לזיכרון שמעניק לנו אלבום תמונות פיזי ולחוויה שיש בדפדוף בין דפיו. על כך עונים אלבומים דיגיטליים. אלו לא אלבומים ממוחשבים ואין הכוונה לאלבום על מסך המחשב או עם דף כמו מסך שמשנה את תצוגתו. אלבומים דיגיטליים הם בעצם אלבום תמונות פיזי שהתמונות שבו צולמו במצלמה דיגיטלית והוא כולו נערך להדפסה במחשב.
כיום כל התמונות הן בפורמט דיגיטלי ואצל רובנו יש כבר כמויות עצומות של תמונות בתיקיות על זיכרון המחשב. אנחנו יכולים לבחור את התמונות הנבחרות מביניהן או לבחור תיקייה שכולה מאירוע ספציפי שאנחנו רוצים לשמור כזיכרון מוחשי.

דפוס איכות ידפיס עבורכם אלבומים דיגיטליים לפי העיצוב שלכם. להבדיל מאתרי אינטרנט רבים המאפשרים הורדת תוכנה כבדה, בדפוס איכות ממליצים על עבודה בתוכנות האופיס המוכרות לכם ומהם ליצור קובץ PDF לפי ההדרכה באתר

היתרון הוא שהקובץ נשאר אצלכם ובאמצעותו תוכלו להדפיס אלבומים דיגיטליים נוספים בכל מקום בעולם, ואילו הורדת תוכנה ל אלבומים דיגיטליים מאתרי אינטרנט מאלצת אתכם להדפיס רק באותו אתר, ואין באפשרותכם לקבל קובץ שמתאים להדפסה במקום אחר.

אלבומים דיגיטליים מאפשרים הרבה יותר מהאלבומים המסורתיים ראשית, את הצילומים שלכם אתם יכולים לערוך ולהוריד מהם עיניים אדומות, לשנות רקעים, לאחות צילומים ישנים או לצבוע אותם משחור לבן לצבע מלא.
שנית, אתם יכולים לבחור את סדר התצוגה שלהם באלבום. באלבומים דיגיטלייםאתם יכולים לקבוע שבדף אחד יהיה לכם צילום גדול על פני כל הדף וממולו ארבעה צילומים קטנים. אתם יכולים לקבוע שהצילומים יהיו בקו ישר או לחליפין נטויים בצורה מעניינת.

אתם יכולים להוסיף רקע לדפים עצמם ולהוסיף כל כיתוב וכל צורת כיתוב (גופן) ליד כל תמונה, על עטיפת האלבום ועל צידו האחורי, ממש כמו ספר תמונות בעיצוב אישי משלכם.

בהערכה

דפוס איכות

דפוס איכות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב